Comentaris al voltant d'A un tir de pedra

Estem encantats a la bona acollida que està tenint el llibre "A un tir de pedra". Encara no ha passat més d'un mes i el ritme de ventes està superant les nostres espectatives, i a la gent està agradant-li prou. Amés, hem eixit a Ràdio 9, El Levante, Las Provincias, la Ser, Gente de la Safor, Televisió de Gandia i moltes pàgines on li han oferit bones crítiques (i encara no hem tingut que pagar cap paella :D). Vos adjuntem alguns enllaços on es parla del llibre:





Las Provincias. Las sendas invisibles de la Safor
CEIC Alfons el Vell
Web de Salvador Blanco, tècnic de senders de la FEDME
Avui + El Punt
Safor Guía

Comentaris

  1. Estimado compañer@, te informo que un año más volvemos con el " 2º Encuentro Bloguero Senderista ", y quedas invitad@ a venir a compartir un día con nosotros y algunos más, que seguramente sólo conoces a traves de la "red", aprovecha la oportunidad para conocernos y "desvirtualizar" la relación que nos une la afición a la Naturaleza.
    Adjunto el link a nuestra página , si estás interesado en la idea.

    " 2º Encuentro Bloguero Senderista "
    http://alex-reunionesyeventos.blogspot.com/2010/09/2-encuentro-bloguero-senderista.html

    Atentamente,

    CASIAVENTURILLA

    ResponElimina
  2. Me han recomendado éste blog que desconocía, a pesar de que sigo vuestro libro porque lo tengo y como no puedo con él por la cantidad de información de senderismo que hay incluida, aunque haya hecho alguna ruta, creía que el blog iba por el mismo tema pero al ojearlo me he dado cuenta que supera en creces al libro "A Un Tir de Pedra" que ya es decir.
    Me gusta del blog por su calidad y su diversidad tocaís todos los temas, historia, patrimonío, espeleología, defensa del patrimonio, pero en cuanto a patrimonio bien sea natural como hecho por el hombre me ha sorprendido su calidad o sea todo y me han gustado mucho los comentarios que entran muchos de ellos por verdaderos especialistas en las materias que exponeís y eso es decir mucho a favor de un blog. El comentario del lector cuando tiene fundamento y muchos lo tienen, es una exposición inequívoca que el blog tiene calidad.
    Enhorabuena.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Joaquin, efectivament és tot un goig i un gust la col·laboració dels comentaristes, alguns realment molt enriquidors. Tirant d'estadístiques de Google, veig que hem rebut, en menys d'any i mig, 1.596 comentaris. Gràcies a tots!!

      Elimina
  3. Us done l'enhorabona per les 200.000 entrades del Blog. i pel que veig esteu en tots els llocs i aneu a més.
    Felicitats al treball ben fet.

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies! la veritat és que el ritme de visites està creixent exponencialment, bon senyal!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

La teua opinió és molt valuosa per a nosaltres. Si no tens compte de Google o similar tria, de "Comenta com a", l'opció "Nom/URL".